موفقیت

موفقیت در زندگی

موفقیت

موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی

  • ۰
  • ۰

ما به شما چندین راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها زندگی شاد داشته باشید و شاد بودن در زندگی را تجربه کنید.

احساس شاد بودن یعنی چه ؟

آیا شده یک روز از خواب بیدار بشوید و بگویید: آرزو دارم امروز غمگین باشم.مسلما نه.

همه ما می خواهیم روزی سرشار از شادی،سرگرمی، موفقیت و احساس شاد بودن داشته باشیم. اما بعضی وقت ها احساس می کنید امروز، روز شما؛ این هفته هفته شما؛ این ماه، ماه شما؛ امسال، سال شما نیست.

 

می خواهید قبول کنید یا نه ولی همه چیز به خود شما بستگی دارد. همیشه راه هایی وجود دارد که، میزان شادبودن و رضایتمندی را در وجودتان افزایش دهید، حتی زمانی که اوقات خوبی ندارید.این امر نیازمند زمانی کم و تلقین زیاد در خود می باشد تا شادی واقعی را در درون خود نهادینه کنید.

 

پس چرا برای به دست آوردن شاد بودن وقت نمی گذارید؟ چرا میزان شادمانی وجودیتان را ارتقاء نمی دهید.

شاد بودن در زندگی یک مقصد نیست اما می تواند یک همراه قدرتمند در راه رسیدن به تمام خواسته های زندگی باشد. احساس شاد بودن همیشه انرژی بخش و قدرت دهنده است و توانایی انجام کارهای سخت و دشوار را در انسان ایجاد می کند.

شاد بودن در حقیقت نوعی احساس رضایت درونی از وقایع دور و بر ماست. احساسی که برای فرد خوشایند است. شاید این حس درونی را خودش ایجاد کرده باشد یا اطرافیانش مسبب ایجادش باشند.

در صورتی که خانواده و انشان های دور و بر این همکاری را برای شاد بودن فرد ندارند، او خودش باید دست به کار شود و برای شاد بودن در محیط کار و زندگیش تلاش نماید.

پاسخ دیگری که برای سوال شاد بودن یعنی چه می توانیم بدهیم این است رضایت ناشی از ارتقا کیفیت زندگی افراد است.

ما به شما چندین راهکار پیشنهاد می کنیم تا با کمک آنها بدانید شاد بودن چگونه است . لطفا نگویید باشه بعدا امتحانش می کنم، از کجا معلوم که نتیجه خوبی داشته باشد و … از این دست حرفها.

شاد بودن
شاد بودن در زندگی

راههای ساده برای شاد بودن چگونه است و برای شاد بودن چه کنیم

واقعا به طور جدی درباره هریک از روش ها فکر کنید و ببینید گه چطور می توانید کیفیت شادمانی زندگیتان را تغییر دهید.

برای شاد بودن اطرافیان خود را از انسان های مثبت انتخاب کنید 

شما در تمام ابعاد زندگی میانگین ۵ نفر از نزدیکان و اطرافیان خود هستید. در مورد شاد بودن یا غمگین بودن شما هم این اصل صادق و برقرار است. اگر اطرافیان شما را انسان های شاد و خوشحال احاطه کرده باشند، قطعا این شادی را به شما هم منتقل خواهند کرد و شادی در شما هم ایجاد می گردد.

اما بالعکس اگر پنج نفر از نزدیکان و دوستان صمیمی شما افرادی غمگین و ناشاد باشند و مدام از کاستی های زندگی گله و شکایت داشته باشند، این تاثیر منفی را بر روی شما هم خواهند گذاشت.

پس به اطراف خود توجه بیشتری نمایید و از این منظر هم آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

بعضی روزها دلیل شاد بودنمان فقط اینست که در کنار آدمهای خاصی قرار گرفته ایم. این افراد واقعا به طور خنده دار و غیر قابل کنترلی، زندگی آمیخته با شادی دارند. سعی کنید این افراد را در زندگیتان پیدا کنید و دور و برشان باشید.

 

فرض کنید شما بیرون از محوطه یک کنسرت موسیقی هستتید و باران شدیدی شروع به بارش کرد. کدامیک از دوستانتان در حالی که باران به صورتش می خورد و کاملا خیس شده است، متن ترانه کنسرت را هنوز می خواند؟ او دقیقا همان کسی است که باید بیشتر اطرافش باشید.

یاد بگیرید که آدم های مثبت را دوست بدارید و اطراف خود را پر کنید از این آدم های مثبت. قطعا شما تبدیل به یک فرد بسیار بسیار شادتری خواهید شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی