موفقیت

موفقیت در زندگی

موفقیت

موفقیت در زندگی

موفقیت در زندگی

  • ۰
  • ۰

زندگی زیباست. درواقع زندگی یک هدیه است. یک هدیه ارزشمند و واقعی از طرف خداوند متعال که بر انسان ارزانی داشته است.

تمام متن زندگی زیباست

با تمام پستی و بلندی‌هایش زندگی زیباست. گاهی ممکن است در اثر فشارهای روزمره زندگی زیبایی‌های آن را نبینیم و داد از گله و اعتراض برداریم اما به‌محض اینکه از آن مسئله فارغ می‌شویم، گویی نه ناراحتی بوده و نه شکایتی.

انسان برای ادامه حیات دو سبک زندگی در پیش رو دارد، یا می‌تواند سراسر عشق باشد و شادی و از لحظه‌های زندگی‌اش لذت ببرد یا اینکه دائماً به شرایط موجود اعتراض کند و اعلام عدم رضایت داشته باشد.

قطعاً خیلی از ما ناخودآگاه رویه دوم را در پیش می‌گیریم و بدون اینکه خودمان بدانیم نه از اکنون زندگی‌مان لذت می‌بریم و نه آینده‌ای پربار برای خود می‌سازیم؛ فقط خود و زندگی مان را درگیر یک دور تسلسل باطل می‌کنیم که هیچ فایده و سودی برایمان نخواهد داشت.

اصلاً گله و شکایت و نق زدن اگر قرار بود مشکلی از ما را حل کند و گره‌ای را بگشاید که تا الآن باید این اتفاق می‌افتاد و یک زندگی ایده آل و نیکو ایجاد می‌شد.

پس بیایید راه دیگر را امتحان کنیم. راهی که بیشتر انسان‌های موفق و تأثیرگذار در این دنیا طی کرده‌اند و به دستاوردهای بی‌نظیر و موفقیت های بزرگ در زندگی دست پیداکرده‌اند.

زندگی زیباست چشمی باز کنزندگی زیباست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی